Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ ΜΕΝΕΞΕ.


 Σήμερα ξεκινήσαμε κάπως έτσι:

 

 Εντοπίσαμε λέξεις στο τραγούδι που δεν γνώριζαν τα παιδιά:πεντόβολο,μπαξες ,μενεξές κλπ.
Ύστερα προσπαθήσαμε να διαβάσουμε όλοι μαζι:

 

    

Οι εικόνες μας βοήθησαν να καταλάβουμε τις άγνωστες λέξεις.Είδαμε τι είναι ο μπαξες και προσπαθήσαμε να δώσουμε τον ορισμό.Είδαμε διάφορες εικόνες με κήπους , λαχανόκηπους ,περιβόλια.Παρατηρήσαμε και εικόνες με μενεξέδες σε διάφορα χρώματα.Με αφορμή τον μενεξέ μιλήσαμε για τα λουλούδια και γιατί επιλέγουν την άνοιξη να ανθίσουν.Οι γονείς μας είχαν προμηθεύσει με κάθε λογής σπόρους , βολβούς  ,φυτώρια για να φυτέψουμε στην αυλή μας.Είδαμε πόσο διαφορετικά είναι όλα αυτά.Κάναμε υποθέσεις για το τι είναι απαραίτητο να μεγαλώσει ένα φυτό.
Βγήκαμε στην αυλή ,και αφού εξοπλιστήκαμε κατάλληλα :

 

 Συγκεντρώσαμε τα απαραίτητα:
 

Ξεκινήσαμε:


 















 



  



Όλοι βοήθησαν και στο τέλος ποτίσαμε προσεκτικά τους σπόρους.Θα τους παρατηρούμε καθημερινά και θα περιμένουμε το αποτέλεσμα.




Επιστροφή στον Κύριο μενεξέ!
Γράψαμε τον τίτλο στο ποίημα:



Ζωγραφίσαμε τι θα θέλαμε να έχει ο δικός μας μπαξές:




  

  
  
 Αν μαζεύαμε ρόδια , μενεξέδες και βατόμουρα σε τι θα τα τοποθετούσαμε;



Αντιστοιχίσαμε τις λέξεις με εικόνες από το ποίημα:


 
 
Και στο τέλος παρουσιάσαμε στα παιδιά καλυμμένο τον πίνακα ζωγραφικής του Βαν Γκονγκ :Τα πρώτα βήματα.Είχαμε ανοίξει μικρά παραθυράκια ώστε να φαίνονται κάποιες λεπτομέρειες από τον πίνακα.Ζητήσαμε από τα παιδιά να υποθέσουν τι μπορεί να δείχνει ο πίνακας και να το ζωγραφίσουν.




 Ανοίξαμε τον πίνακα και εμφανίστηκε το περιεχόμενό του.Κάναμε συγκρίσεις ως προς τις ομοιότητες και διαφορές που είχε ,με αυτό που είχαν ζωγραφίσει τα παιδιά.


ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Τ. ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013.

2 σχόλια:

  1. Πολύ εμπνευσμένες δραστηριότητες! Μπράβο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. από την ποίηση στη δράση, τέλεια!!!
    και ο πίνακας ...με τα παραθυράκια εμπνευσμένο!!!!
    μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή