4/2/14

ΟΙ ΓΙΓΑΝΤΙΟΙ...

Αυτό τον καιρό προβληματιζόμαστε με τα project στο νηπιαγωγείο.Τα παιδιά θέλησαν κατά πλειοψηφία να ασχοληθούμε με τους δεινόσαυρους.
Ξεκινήσαμε με το τι ξέρουμε για αυτούς:

 Τι θέλουμε να μάθουμε για αυτούς;(Εδώ επικράτησαν περισσότερο οι ερωτήσεις που έχουν να κάνουν  με τα μεγέθη των δεινοσαύρων).



 Και εδώ με ποιους τρόπους θα μάθουμε όλα όσα θέλουμε;

Απευθύναμε επιστολή στους γονείς για να μας βοηθήσουν στην συγκέντρωση υλικού.

 

Οι γονείς και τα παιδιά ανταποκρίθηκαν άμεσα και φτιάξαμε την γωνιά των δεινοσαύρων:


Προσπαθούμε (αν και έχουμε αποδεκατιστεί από τις ιώσεις) να δουλέψουμε σε ομάδες:
ομάδα μέτρησης:


ομάδα γραφής:


ομάδα κατασκευών(με τα παιδιά αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια μακέτα ενός πάρκου δεινοσαύρων)



ομάδα εικαστικών (η οποία θα βοηθήσει στην δημιουργία "απολιθωμάτων")


Ξεκινώντας , τα παιδιά προσπάθησαν να αναζητήσουν σε αφίσα και να ταιριάξουν τους πλαστικούς δεινόσαυρους-παιχνίδια:



Στις ελεύθερες δραστηριότητες κάποιοι μετρούσαν ποιος δεινόσαυρος είναι πιο μακρύς.Τους έδωσα το χάρακα να δοκιμάσουν στη μέτρηση:






Ξεκινήσαμε τη συζήτηση για τον τυρανόσαυρο ,έναν από τους γιγαντιόσαυρους.Τα παιδιά αναζήτησαν στις σελίδες των βιβλίων να βρουν σε ποιες μπορεί να διαβάσουμε πληροφορίες για αυτούς ,έχοντας οδηγό την εικόνα του τυρανόσαυρου.







Συγκεντρώσαμε όσες πληροφορίες θέλαμε και ύστερα τα παιδιά προσπάθησαν με πηλό να φτιάξουν έναν τυρανόσαυρο:







 Για να δούμε λίγο τα μεγέθη του συγκεκριμένου δεινοσαύρου βγήκαμε στον κοινόχρηστο χώρο , απλώσαμε την μετροταινία και μετρήσαμε τόσο όσο διαβάσαμε στο βιβλίο για τις διαστάσεις του.Ύστερα κόψαμε τόσο  σπάγγο  όση ήταν η διάσταση του μήκους και του ύψους.



Τα παιδιά χρησιμοποιώντας το μέτρο αποτύπωσαν σε χαρτί την πατούσα του τυρανόσαυρου .Εγώ την σχεδίασα και τα παιδιά την έκοψαν.

 Οι πατούσες των παιδιών έφτασαν και περίσσεψαν όλες μαζί πάνω στη μια του δεινοσαύρου..



 Σειρά είχε το κεφάλι με τα φοβερά σαγόνια 1 περίπου μέτρου το καθένα τα οποία στήριζαν 50 κοφτερά δόντια



Τα παιδιά γέμισαν τα σαγόνια με δόντια αλλά...



 1,2,3,4,..........................................................................60.
-Όχι 50 έπρεπε να είναι!!





 Έβγαλαν τα παραπάνω.Αλλά άλλο πρόβλημα εμφανίστηκε:το πάνω σαγόνι είχε περισσότερα από το κάτω.
 Συμφωνήσαμε ότι θα έβαζαν ένα μανταλάκι πάνω και ένα κάτω με σειρά.

 Κι άλλο πρόβλημα : τα ίδια έβαλαν αλλά τα πάνω φαίνονται λιγότερα .Μετρούν 1,2,3,4,..............25 πάνω και άλλα 25 κάτω.
-Τα πάνω είναι κοντά-κοντά ,λένε κάποιοι.



 Ώσπου μετά από μετρήσεις , αραιώσεις και πυκνώσεις μάλλον λύθηκε το πρόβλημα!!


 Και το πάρκο δεινοσαύρων σε αρχικά στάδια...


1 σχόλιο:

  1. πολύ μου αρέσετε !!!
    ομάδες-μετρήσεις-πάρκο δεινοσαύρων-απολιθώματα .......... τέλειααααααααααααα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή