22/11/13

ΜΙΑ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ...

 Όταν κάνουμε μια γιορτή:


Όταν όμως θέλουμε να κάνουμε μια "διαφορετική" γιορτή :


Στολίζουμε με σημαιάκια:









Τα διακοσμούμε :




Και τα κρεμάμε τη μέρα της γιορτής:


 

Φτιάχνουμε και μια αφίσα για να το κάνουμε γνωστό:



Την στολίζουμε  και αυτή:



Ύστερα φτιάχνουμε το γλυκό που θα φιλοξενήσει το όνομα του εορτάζοντος(στην περίπτωση  μας τον τίτλο του βιβλίου):



Με επικρατέστερη τη σοκολατένια γεύση...



Προετοιμάζουμε τις γωνιές μας για τη γιορτή:




Γράφουμε σχετικές ταμπέλες  για τη διάρκεια της ανάγνωσης 
:

 Και ετοιμαζόμαστε για την κριτική  του βιβλίου :


Μαθαίνουμε τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη και φτιάχνουμε και άλλα δικά μας:




Και όταν όλα είναι έτοιμα τα βάζουμε σε ένα κουτί που έχουμε κολλήσει σχετικές εικόνες .Τη μέρα της γιορτής πρωί -πρωί ,στολίζουμε την τάξη και αρχίζουμε την ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ...





20/11/13

ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΝΕΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ...

 Σήμερα νέα δεδομένα ήρθαν στην επικαιρότητα!



Τα παιδιά επέλεξαν στο κουτί της αφής ένα υλικό το αναγνώρισαν και έκαναν την υπόθεση αν βυθίζεται ή αν επιπλέει. 







Ύστερα ζωγράφισαν τις υποθέσεις τους:














Οι ομάδες συγκεντρώθηκαν στο "εργαστήριο" , μάζεψαν τα υλικά τους και έκαναν μια λίστα με αυτά:




 Και ξεκίνησαν οι δοκιμές:βαριά και ελαφριά υλικά , ξύλινα και πλαστικά ,χαρτιά και φελλοί ανταποκρίθηκαν διαφορετικά.
Και ενώ τα βαριά ήταν αυτά που βυθίζονταν ,

 υπήρχαν και μερικά ελαφριά υλικά που βυθίζονταν:












 Κάποια στην αρχή επέπλεαν και στη συνέχεια βυθίζονταν!!




 Το ζήτημα που προέκυψε με την ολοκλήρωση των ερευνών ήταν πως θα μπορούσαμε να βγάλουμε τελείως το νερό από τη λεκάνη.Στην αρχή με τα μικρά κουταλάκια ,



 Μετά με ένα κομμάτι πλαστικού , 


 Μετά με ένα κομμάτι χαρτονιού ,



 Στο τέλος μόνο η χάρτινη πετσέτα απορρόφησε όλο το νερό!!


 Επιστροφή στην τάξη και ομαδοποίηση των αντικειμένων με κριτήριο αν βυθίζονται στο νερό ή αν επιπλέουν:





 Και οι ομαδικές καταγραφές: